2011. január 13., csütörtök

Melegfront? Áááááááááááááááá!

Működik a beépített órám.
Én is öregszem, bár megpróbálok róla nem tudomást venni.

Anno volt sok frusztrációm, sok hülye mániám és félelmem, de Zalán születése után ezt a chipet mintha kicserélték volna bennem.

Semmi bajom magammal, szeretem Andikát, és igen látom, hogy nem egy nagy mellű dögös szőke vagyok, 1,5 m-es gazella lábakkal, de már nem kap el a harctéri idegesség, hogy karácsony alatt fellustultam magamra 2 kilót, vagy hogy a kúpméretem nem D-s.
Szeretem magam így ahogy vagyok és ez a régi énemhez képest kimondhatatlan javulás.

Viszont ami bennem végbemegy mostanában azt egyre kevésbé szeretem.
Novemberben még poénkodtam rajta, hogy basszus, 37 után nincs élet? A szülinapom utáni napon elkezdett hasogatni az ízületem, fájt a vállam, a könyököm, a térdem.

Aztán most hogy eltelt lassan 2 hónap egyre inkább belém eszi magát valami rossz érzés, hogy ez nem is olyan jó poén.
Egyáltalán nem poén.
Ha jön a melegfront, meghalok.
Szét robban a fejem, és fájnak az ízületeim.
Hasogat az ujjamban, a térdemben, de van hogy ide-oda vándorol bennem, mindíg meg tud lepni, amikor belém szúr.

Persze ha olyanok, akik nem ismernek túl közelről és tippelnek a koromra, akkor simán 8-10 évvel fiatalabbnak mondanak. Van két pici gyerekem, ők is "fiatalítanak" rajtam.
De belül már érzem, hogy ott van azt a 8-10 év.
Ha a józan eszünket vesszük elő, akkor a magam 37 évével már túl vagyok a felén, de basszus tényleg muszáj lesz úgy leélni azt a hátralévő fél életemet, hogy valahol mindíg fáj?!

Jobban is kitalálhatta volna ezt az Öreg Szakállas, mert ez így nem túl jó perspektíva!

Nincs valakinek egy kis gyógyító élet elixírje otthon(mert az élet a legjobb méreg!)?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése