2011. január 26., szerda

Szőnyeg széle

Ma amikor érte mentem az iskolába Csongorért, elkapott a tanító nénije, hogy szeretne velem beszélni.
Beszélt.
Úgy negyed órán keresztül dőlt belőle a panasz, hogy Csongor ma végképp kiakasztotta, kezelhetetlen, szófogadatlan, rossz, bármit kér tőle az ellenkezőjét csinálja, tesi órán semmit nem volt hajlandó úgy csinálni, ahogy ő kérte, .....

Én meg csak álltam ott, mint egy kupasz kaka, és nem tudtam rá okosat felelni.
Tudom, hogy ilyen, otthon is ilyen, én próbálom úgy kezelni, hogy abból mindketten a lehető legkevesebb sérüléssel jöjjünk ki, de hogy az iskolában mi lenne a megoldás...???

Végül abban maradtunk, hogy vonjam meg tőle azt, ami neki itthon a legkedvesebb, mindaddig míg azt nem mondja a tanító néni, hogy javult a magatartása.

Úgyhogy mától nuku CN, Nickelodeon, net, Milán.

Andika meg dupla tempóban fog mostantól öregedni....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése