2011. január 12., szerda

Vigyázni kell a gondolataimra!

A gondolatnak teremtő ereje van...

Sokszor utolérnek ezek a közmondások, közhelyek.
Ma mikor jöttem haza a munkából, bámultam ki a buszból.
Mikor elsuhantunk az Euronics előtt, felkaptam a fejem, mert láttam egy nagy megállítótáblát előtte, hogy:
Kiárusítás! Akció!


Végigcikázott az agyamon, hogy na, most kell elektromos kütyüket venni, most olcsóbban megússza az ember.


Gondolat huss, a nap folytatódik, aztán este mikor már ágyba dugtam a fiúkat eszembe jutott, hogy van még egy picike levesem és nekem ezt most MUSZÁJ lesz megennem.

Beraktam a mikróba, közben a konyhába száműzött pitbullokkal szenyóztam törpehörcsög / "ciccogás".

Egyszer csak PUKK, nézem a mikrót ami "működik" tovább, világít a lámpa, de zörög, csörög az egész  miközben dől belőle a füst.
Nem kapcsolt ki, nem verte le a biztit, simán csak szétfüstölt.

Mák, hogy épp ott voltam, és nem a szobába vártam meg, míg megmelegszik a kaja.

Az elmúlt 1 hónapban a második mák, a második elektromos kütyüm, a második elfüstölt cucc.

Van lakásbiztosításom, de azt hiszem lassan az életbiztosításon is el kellene gondolkoznom.

Ja, meg nem kellene ilyenekre gondolnom, hogy "... most kellene akciósan elektromos kütyüt venni!".

Basszus, mehetek mikrót venni!

Ki tudja hol lehet olcsón halonnal oltót magán célra vásárolni?!
Nekem már az sem megnyugtató, hogy 20 m-re van tőlem a tűzoltóság, ha nagyobbat köhintek akkor máris 3 tűzoltó kapja fel egyszerre a fejét, és bámul fel az erkélyemre.
Én, a nagy piromán önmegtartóztatok évek óta, és nem gyertyázok a lakásban, nem csillagszórózok a lakásban, erre az életem megkönnyítésére szánt cuccok fordulnak ellenem???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése