2011. május 23., hétfő

Helyzet van!

... és nem túl jó...
Tegnap volt egy rossz mozdulatom, amitől a derekem kipurcant egy picikét.
Olyan tojógalamb-effektus, így adom most elő...

Mikor reggel bementem dolgozni onnastól kezdődött a tripla jajj, mert az irodában ezer fok volt, mennie kellett a klímának, a klíma viszont pont a hátam mögött van a födémre függesztve, úgyhogy a derekamat kapja telibe.
Élvezet volt mind a 7 óra ma bent!

Hívtam a csodakezű maszírnénimet, hogy mit szólna egy yade köves ágyban fekdécseléshez, de nem ajánlotta, azt mondta lehet csak még rosszabb lesz, főleg ha sikerült be is gyulladnia ma a klímától az izomnak, szóval várok.
Keddig.
Akkor fog megmaszni...

Ígéretet kaptam egy (azaz ugye sok?) maszírra a hétvégén, résen leszek és behajtom, de addig is voltam patikában, és most Flector tapasszal megerősítve várok a csodára (meg a hétvégére).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése