2011. május 7., szombat

Itt vagyoook!

Kaptam letolást is, reklamációt is, kedves megkeresést is és jól is esik, de tényleg!

Itt vagyok, megvagyok, csak épp időm nem volt szöszögni.

Hétfőn mikor bementem dolgozni a főnök mondta nekem, hogy ő úgy látja van kedvem egész héten 10-től 10-ig járni dolgozni, úgyhogy lényegében csak aludni jártam haza.

Reggel elvittem a kicsiket oviba, suliba, vásároltam, hazarobogtam, ettem, raktam kaját és 9-kor már indultam is, mert ugye busszal...
Mikor hazaértem megint csak annyi volt, hogy fürdés, alvás.
Reggelente vasaltam 1-1 db kis pólót, pulcsit a fiúknak, ennyi volt a heti házimunka mennyisége, szóval szalad itthon minden, de kit érdekel?!
MA nem vagyok hajlandó megszakadni, most pici szussz kell, mert nagyon elfáradtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése