2011. május 8., vasárnap

Ragacs

Hajnalban valamikor arra ébredtem, hogy Zalán ott áll mellettem, és kétségbe van esve:
- Anya! Valami baj történt!
- Mi történt?
- Valami rágó beleragadt a hajamba!

Nem kicsit lettem morci, kimásztam az ágyból, be a fürdőbe, aceton, pamacska elő és elkezdem oldogatni a hajából a cuccot.
Mire kinyílt annyira a szemem, hogy már láttam is, rájöttem, hogy csak CSAK??? egy gumicukor.
Eleve nem értettem, honnan szedett rágót, az meg főleg kérdőjel, hogy honnan gumicukrot?!

Aceton félre, vizet neki!
Nem adta meg magát, a kölök meg nyafizott, hogy fáááááj! meg húúúúúzod!
Úgyhogy tök kómásan, morcosan fogtam egy ollót és egyszerűen csak kivágtam a gubancot belőle, azután visszapakoltam a gyereket az ágyba, majd Andikát is és visszaájultam.

Ma fél napot egy folttal a hajában ugrabugrált, nem korlátozta a tény, hogy moderálni valót hagy maga után a frizkó, simán tudott tőle rosszalkodni.
Este fürdés előtt nekiestem, lenyírtam a haját 13 mm-re.
Persze a ragacsos résznél nem ment, az kimaradt. Fürdés, hajmosás után végre szabad volt az út, kapott még egy sor hajnyíró gépet és mostmár pipec kis feje van újra.

Holnap anyák napi műsor az oviban.
Még jó, hogy nem kopira kellett vágni! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése