2011. május 2., hétfő

Nem vagyok bosszúálló...

Mint írtam, egy szombati vírus, vagy kedves lakótárs okozta szombatonkénti hátsókerék laposodás esete forog fenn a bicajommal kapcsolatosan.

Tegnap elvittem az apukámnak a bicajt és bebizonyosodott, hogy a vírustól nem kell félni, kiengedhetitek a para-féket, nyugodtan használjátok szombatonként a kerékpárotokat.
A laposodás oka:
Valaki kitekerte a szelepsapkát, leengedte a bicajt, majd visszatekerte a szelepsapkát, de olyan erősen, hogy apukám (ő rakta rá fel múlt szombaton) nem tudta volna leszedni.

Úgyhogy a szándékosság gyanúja bebizonyosodott.

Nem vagyok bosszúálló, és nem fogom a célszemély bicaját tönkre tenni, nem alacsonyodok le a szintjére.

Viszont az orgazmus, amit tette elkövetése közben / után érzett, az legyen az utolsó az életében, és ennél nagyobb élvezetben az életben ne legyen többé része!

Uff, én beszéltem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése