2011. május 20., péntek

Nekem ez tízből tízszer megy!

Vannak alaptételek, amik tilosak!
Pl. kedden ágyneműt cserélni, pasinak azt mondani, hogy szeretlek, pasinak ki is mutatni, hogy SZERETLEK!, programot előre úgy szervezni, hogy 2000%, hogy szabad vagyok, és bikinit felvenni, hogy ma majd napozok, mert akkor tuti nem fog sütni egy szikra nap sem.


Ma ezer fok volt. Jó, lehet, hogy csak 989, de kúva meleg.
Voltam délelőtt gyógyszertár, gyermekorvos, bolt túrán, beledöglöttem a fekete póló-farmer kombóba, a nyelvem lógott és a gutaütés kerülgetett a hőségtől.

Délután kicsi pasikkal terv: anyáékhoz!
Jó levegő (nem 4. emeletre bezárva), wc van, nem úgy mintha játszótérre szaladnánk le 1 órácskára, úgyhogy hajrá!
Pici nadrág, trikó, na és bikini (ki emlékszik? mi tilos?), gondolván, hogy hófehérkéből most csinálok gyors egy kis capuccino bébit, ha már csoki bébire esélyem sincs, úgy bőrminőségből kifolyólagosan sem....
Bicaj, tekerj, éljen, anyáék nagy zöld füves kertje!

Megérkezünk, ezer ágra süt a nap.
Kis beszélgetés anyáékkal, ezer ágra süt a nap.
Pici gatyó, trikó huss, keresném a kifekvős ágyikót, mikor gyanús lesz, hogy változtak a fényviszonyok.
Igen, egy csúnya nagy felhő...

Majd elmeeeeegy!

Kipakolok, elő a könyv, elhelyezkedek és várok.
A felhő meg csak egyre növekszik, sötétedik.
Végül már az ég is dörgött...

Ágyikó összepakol, pici gatyó, trikó vissza, szitokár, meg miminden.
Beszélgetünk anyával, aztán puszi-puszi, hogy akkor haza, ha már capuccino nem lettem csinálok egy kis káposztás cvekedlit, kedélyjavítónak épp megteszi.
Fordítom a bicajt, tolom ki a kapun, erre napocska előbukkan.
Anya úgy röhögött, nem biztos, hogy nem volt becsurr-csurr.
Hazajöttem, a nap azóta is ezer ágra süt.

Jobb vagyok, mint egy nyomorult meteorológus béka!
Nekem csak egy nyomi bikinit kell felvennem, és garantáltan annyi a napsütésnek.
Kérdem én: hogy leszek így NEM hófehérke?! :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése