2011. május 30., hétfő

Vannak elmaradásaim...

...ami egyrészt időhiány, másrész megfogalmazhatatlanság...

Mindenesetre úgy összességében jó most nekem vagyis nem túl jó most nekem.
Olyan határozatlan vagyok ma doktor úr, vagy nem?!

Megint becsapdáztam magam és csapdába ejtettem mást is, úgyhogy verhetném a fejem a falba, de minek is?!
Úgy látszik én valami ilyesmire vagyok bekódolva.
Chiphiba, ja kérem, már ezt ezerszer megállapítottuk, vagy nem?!

Zsúfolt hétvége volt, volt vonatozás, aztán villamos, meg hév, és TTSPGy, meg örömbódottá.
Aztán még több hév és villamos, meg szerelembe esés egy alig 3 éves nőnemű kis tündérkével, aki bár naná, hogy az apja hibájából folyamatosan ZANDIKA, és SZANDIKA sikkantásokkal hívott azért imádom a kis húsát (az apját viszont kinyírom, ha örökre Szandi maradok neki!)
Volt sok séta, meg állatkert, elfáradás, kipurcanás, aztán buli, nagy evés-ivás, meg örömbódottáááá (vagy ezt már említettem?!).
Aztán persze Duna part, asszem ez kihagyhatatlan része ott az életnek, csalafintázás, homok meg szél, és megint csak utazás....

Most meg ez a nagy új "furcsaság", meg még furcsább érzések és nem tudom, meg a francba!
Jól kiszúrtam már megint magammal! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése