2011. május 7., szombat

Maszírka

Hétfőn reggel voltam megint maszírozáson, a kedvenc masszőröm is láthatta még a senekemen a 2 héttel ezelőtti munkálkodásának az eredményét.

Kérdezte, hogy nem fordult meg a fejemben, hogy nem megyek el többé hozzá, ha így megszenvedtem?!
Mondtam, hogy NEM! Már alig vártam!

Most sem volt épp kellemes, állandóan talál olyan részeket rajtam, ahol kattog, pattog, húzódik, fáj, de ez a dolga, hogy ezeket megszüntesse.
Nem szakadtam meg a röhögéstől, de furamód most nem lilultam össze.
Kérdezte:
- ...csinálja gyengébben?
- Az is épp olyan hatásos lesz?
- Nem.
- Akkor nem....
Nem élvezkedni megyek, hanem gyógyulni, úgyhogy nem panaszkodom.

Na, és amit éreztem 1 kezelés után:
A heti 3-4-sok fejfájásom elmúlt, a 2 hét alatt ha háromszor fájt a fejem, akkor azt hiszem nem hazudok.
Nem zsibbadt annyit már a jobb oldalon a nyakam-lapockám közötti rész, úgyhogy még egy jó pont a masszőrnek.
Most kicsit tovább ment, azt mondta eléggé laza vagyok már, úgyhogy kimozgatta az összes porcikámat, végig ropogtatta a gerincemet, és bár félelmetesen hangzott, tök jól esett.

Lehet lassan össze fog legózni, és rendben leszek?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése