2012. április 4., szerda

Halódó...


Nyugalom, a hoszzú élet ritka! - ezt sokszor hallottam anno, de a lényeg:

Aki izgulna, hogy "csendben vagyok" annak megnyugtatásul: még ÉPPEN-éppen, de élek.
Akik meg az ellentábor: ne örüljetek, EZT is kibírom.

Az van, hogy 1 hete ültem az irodában, bejött valaki, és mivel én az ajtónak háttal ülök, hátra néztem, ki az.
Na EZT nem kellett volna!
Volt egy kis reccs, vagy nem is tudom mi, talán kattanás inkább? És belém állt a kín.
Ahogy a derekam be szokott csípődni, most ezt játszotta a nyakam.
Végig csináltam a hetet, sok-sok fájdalomcsillapítóval, aztán hétfőn nem bírtam tovább, és doki.

Kaptam rá izomlazítós, gyulladáscsökkentős, fájdalomcsökkentős bogyókat, meg a tanácsot, hogy TORNA!

Kezdett jobb lenni, aztán jött a mai hajnal.
Olyan kettőkor arra ébredtem, hogy ááááááááááááááááááááááááááááááá, aztán mikor próbáltam megmozdulni, következett az ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!

Olyan cirka 1 óra alatt sikerült is az ágyamból kimászni, és elvergődni fájdalomcsillapítóért, de innestől semmi nem volt jó.

Kényes kislányos sírtós, hisztizős, jajgatós, anyázós 4-5 óra múlva sikerült annyira össze szednem magam (vagy csak a 2. adag bikaerős fájdalomcsillapító miatt?), hogy képes voltam felöltözni, a fiúk segítségével, és elvinni őket suliba, oviba.

Feküdni nem tudok, kentem ma már 3 féle szirszarral, ami elvileg izom, meg ízületi szarságokra királyságos,  3-4 óránkénti fájdalomcsillapítóval, meg a gyulladáscsökkentős-izomlazítós bogyóimmal tudok sírás nélkül is pl. kenyeret szelni, de arról lemondtam, hogy a hétvégi programom a tervezett legyen...

Mentem volna Pestre, barátnőzni, kreatívkodni, mentem volna a rég vágyott The Human Body Exhibition kiállításra, meg tesózni, ikresbabázni, Samuzni, szóval fullos, tuti kis 3 napra készültem, ehhez képest örülök, ha sziszegés nélkül le tudok venni majd egy poharat a fejmagasságban lévő polcomról.

Úgyhogy igen, kedves Univerzum, megint sikerült jól kicseszned velem, és rühellem, mert mocsok mód fáj, lehet jobban, mint amikor a derekammal küszködök, de tehetsz egy szívességet.

CSAKAZÉRTIS jobb lesz majd.
Majd valamikor.
Talán...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése