2012. április 29., vasárnap

Törlesztés

Az van, hogy vagyok, csak épp soha nem érek el idáig, hogy írjak.

Vagyok, tényleg!
De sokszor az emailok is napokig ott vannak olvasatlanul, mert...
Csak ÚGY elvagyok.

Élek, dolgozom, gyerekezek, beszélgetek, kreatívkodom, álmodom, álmodozom.
Újra online "élek" de nem bánom, mert most egyedül csak EZ jó nekem.

Amikor meg szabad lennék, akkor sem vagyok az, hanem utazok.

Mostanában néha deja'vu van ezerrel, minden gyerektelen hétvégémet Pesten töltöm.
Pont olyan, mint az elmúlt 2-3 évben...

Csak most nem szerelem, hanem tesó, meg Samu, meg ikrek, és barátnőzés, szóval Pest.

Jövő héten szintúgy, és most hosszan.
Péntek reggel elmegyek Hugihoz és csak vasárnap este jövök haza.
Pont mint az elmúlt 2-3 évben. :)

Bejártam az elmúlt hetekben ezernyi olyan helyet, ahol anno... és elmentem sok olyan hely mellett, amiknél folyton a gyomromban volt a görcs, mert tudom, minden nap itt jár el ő, meg ő is.
VII.-VIII.-IX.ker, Márton utca, Mester utca, Üllői, Klinikák, Lágymányosi oké, legyen Rákóczi híd, csepeli hév, a Gellért, a...
Villamosozom, metrózom le-föl, közben félve nézem az embereket, akikkel együtt sodródom.
Fura lenne egyszer csak szemben állni azzal, aki anno a világot jelentette.

Elmúlt, már nincs világ, de azért rogyasztó lenne, azt hiszem.

És hahóóóóó, van egy csomó lehetőség, szép kis medálok, láncok, már egy ideje számlaképes is vagyok, szóval akár nagy tételben is várom szeretettel a megrendeléseket szépségekre! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése