2012. április 6., péntek

Minden rosszban van valami...

Még mindíg kín van, de már nem olyan brutál, mint még 2 napja is volt.
Elvagyok. Működöm, nem jól, de működöm.

Ma voltak villanások, amikor az az igazi boldogságos jó érzés volt bennem.
Mentem az orvoshoz, postára, és egymás után állítottak meg az ismerősök, hogy "...húúú, azok a medálok! te csinálod? de ügyes vagy! nagyon szép! ..."

Lehet hülyeség, de olyan jól esett! :)

Aztán most nemrég beszélgettem Derek barátommal, és írja nekem, hogy :
"ne feledd holnap be kell vásárolni , 2 napig semmi nem lesz nyitva"

Tudja milyen kis zizi tudok lenni, és szólt, de milyen kedvesen?! :)
Megint elteltem jóérzéssel... 

Aztán még egy ez Ágótól, szólt, hogy kaptam meglepit, és van már nála özön cuccom, amiket nekem vásárolt, mert épp ott járt, ahonnan én akartam ezt-azt, és megvette nekem a DOLGOKAT.
Kérdeztem tőle, van még hely? Lassan egy kamionnyi vackom lesz nála, amire az volt a válasza, hogy:
 " Gyere azzal. És fér. Van egy polcod a szekrényben "

Szóval ma csupa ilyen jók voltak, amik egy kicsit dobják a napom, mert amúgy a hangulatom temető...

Most épp ott lennék Pesten, Ágóval szürcsiznénk valami finomat, csináltunk volna már valami szépet, meg persze térdig lejártuk volna a lábunkat egész nap...
Meg lenne még ott 2 napom, és ikrezhetnék, meg tesózhatnék és Samuzhatnék, meg egy csomó izgi és jó dolgot csinálhatnék, ott a kiállítás, meg....
Áhhh, vacak ez az egész.

Tudja a kedves Univerzum, mikor tegyen roki üzemmódba!

Amúgy meg... Hiány van... :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése