2012. április 8., vasárnap

Mégiscsak... és most JÓ! :o)

Szóval az úgy volt...! :D

Anyáék ma mentek Pestre, Anya megint ott is marad 1-2 hétre, segíteni, Apa meg csak babanézőbe.
Kérdezték tegnap, hogy állok nyakilag, kibírok-e egy pesti utat.
Bevállalós a csaj, meg tényleg egész jó már a nyakam, úgyhogy volt hajnalban kelés, és utazás.

Iszonyú aranyosak a csöppek!!!!! :D
Gyönyörű, tüneményes, cuki kis bébik!

Fogtam, tettem-vettem, mértem, vittem szopizni őket, és olyan nagyon jó volt!
Iszonyú picik, de főleg Zorka, a nem épp emberes méretű 2 tenyerembe belefér az egész kiscsaj! :D

Szépek, gyönyörűek, puhák, illatosak, szóval jajjjj, de jó lenne egy ilyen kis mini! de csak kölcsönbe!


Papa délután rájött, hogy csak nem akar ő holnap a nagy húsvéti forgalomban leevickélni, úgyhogy mondta, ne vonatozzak, haza jön ő is.

Előtte még összeszerveztünk egy gyors randit Ágóval, és volt egy kis adok-kapok cserebere...

Most, hogy hazajöttem és ágyba bújtam, magam mellé szerveztem a mai zsákmányomat, a kis kincsecskéimet! :D

Megmutatom, miket zsebeltem be...
Még egyszer köszi Ágó a begyűjtést, raktározást, kézbesítést, és Derek...
Nagyon, nagyon!!! :)

Naptár, notesz, Maki, KREMBO!!!, az ajándék karkötőm és a kupak-hűtőmágnesek...

Eddig sem aludtam egyedül, van itt egy sokat nyűtt fehér patkányom a nem is olyan messzi másik-másik életemből, meg a 2 (4?) héttel ezelőtti Derek purim csomagba bújtatott Andreás macika is itt van, és a csapat bővült egy bagoly prototípussal, amit nevezzünk inkább csak egyszerűen Makinak. :D

Hogy soha ne legyek egyedül az ágyban...

A kupak-hűtőmágnesekkel benépesítettem a hűtőmet, közvetlenül a sokat élt 5 (6?) éve itt nyúzott szintén Hevcoh csillagocskák alá kerültek.

Alakul!
Hevcoh művek!
Van a képek között 3 Harel Skaat, persze az egyiknek félmeztelennek kellett lennie, ugye Derek???? :D
De így legalább mindíg van egy tuti pasi a lakásban! :P

Van katicásam, ami Ágót jelenti nekem, van Ágótól egy fonalasom, csak arra szerválni kell egy mágnest, van Kisvakond, mert a Kisvakond örök!

A gyertyásat Ágó azzal a továbbított üzenettel adta át, hogy: "... ettől tuti nem ég le a lakás...!"
Köszi Derek, ezt imádom benned, hogy odafigyelsz arra, aki... és olyan kis gondoskodó vagy a "szeretteiddel"! :D

A kedvencem pedig ez:

Szóval most örömbóóódotttá van, űlök egyedül a tök üres lakásban, és fülig érő szájjal vigyorgok, és olyan jó érzés ez a halom ajándék körülöttem!

Sajna a krembó asszem nem éri meg a holnapot... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése