2012. április 29., vasárnap

Most jól vállon veregetem magam...

...mert kivételesen NAGYON  büszke vagyok magamra!

A számlavezető bankom nagyon kedvesen megnehezíti az életem.
Csak az otthonomból intézhetem a banki dolgaimat neten keresztül, mert ahhoz, hogy e-bankoljak, szükségem van egy kütyüre.

Az asztali gépemre anno nem sikerült feltelepítenem a kütyüt, valami miatt nem ment a dolog.
Végül "profi" segítséget hívtam, de egy hozzáértő is megszenvedett vele, míg végre felrakta.

No, egy gond van csak az asztali gépemmel: az, hogy nem dobtam még ki az erkélyről.
Amúgy minden megmozdulást egy fél óra homokórázás előz meg, úgyhogy kezdett a hócipőm tele lenni, mert elég sűrűn kell a netbankon keresztül utalnom ide-oda.

Ma felszívtam magam, fogtam a kütyümet, és megpróbáltam a laptopra feltelepíteni.
Az esélytelenek nyugalmával fogtam bele, és elsőre, AZONNAL sikerült!

Szóval büszke vagyok most Andikára, nagyon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése