2012. szeptember 6., csütörtök

Dexter (Andika) Dühödt (hisztis) Démonai

Nem véletlenül a Dexter sorozat jutott az eszembe ma.

Van sok rossz tulajdonságom.
Van, amik nem foglalkoztatnak túlságosan, mert ezzel együtt vagyon ÉN, de vannak, amik zavarnak és próbálok ellene tenni, csak hát...

Sokszor és hamar leszek dühös, és hisztis.
Ezt utálom magamban, de sajna olyan mélyen belém vésődött dolgok ezek, hogy bármennyire is szeretnék, nem tudok tenni ellene.
És amik kiváltják? Az emberi butaság, a gonoszság, az igazságtalanság, a tétlen tehetetlenség.


Ma láttam kirakva az oviban, hogy mától ebédpénz befizetés.
Mivel olyan tök jól van megszervezve mindíg, hogy általában van 1-2 nap a délutános hetemen, és a többi a délelőttösön, így mindíg bajban vagyok az ebédfizetéssel.

A másik oviban lehet csak fizetni, ami a számomra a világ másik  vége, nem véletlenül járunk a Fáy-ba.
Ha délelőttös vagyok, olyan 3:40 körül érnék abba az oviba, de csak 2-ig van iroda. A másik nehezítés, hogy pénteken általában nincs iroda.
Szóval mindíg nagy versenyfutás, hogy elkapjam azt a 1-2-3 napot, mikor épp délutános vagyok, és be tudok menni ebédet fizetni.

Nem egy "összetűzésem" volt már ott, hogy "...miért nem tudsz TE soha időben jönni?!"

Volt, hogy higgadtan, kedvesen elmagyaráztam, hogy basszus: DOLGOZOM, és nem értem ide mert reggel mikor indulok dolgozni MÉG nem lehet fizetni, mikor délután jövök haza MÁR nem tudok fizetni.

"Akkor miért nem küldöd el a pénzt a mamával?!"
Na, ez már a biztosíték kiverős mondat volt.

Ma megláttam a kiírást, hogy mától lehet, és bár szakadt az eső, leszarom, megyek, mert ha ma nem, akkor megint kicsúszok a határidőből.

Eltekerek, és NEM!
Ma sem úsztam meg idegroham, és hisztis hajtépés nélkül.


Volt a nyáron egy bejegyzésem, amiben már sikítófrászt kaptam egyszer az óvodai ügyintézéstől.

Röviden?
Júniusban lejárt az igazolásom arról, hogy Zalán tartós beteg, így számára támogatott az óvodai étkeztetés.

Már szólongattak, hogy mikor hozod már az új igazolást?
Ha megérkezett, feltétlenül hozd be!

Az előző igazolásom 2011.06.11-től 2012.06.11-ig volt érvényes.

Júniusban 15-én voltunk utoljára óvodában, de mikor megjött az igazolás, azaz 12-én bevittem azt a nyomorult papírt az oviba, hogy hagyjanak már békén, meg hát ugye az előírások, és nekik is köti a kezüket (mondjuk 3 napot lett volna a gyerek úgy oviban, hogy lejárt az igazolás, és nem vittem az újat, de ha ezen múlik, kifitettem volna teljes áron azt a 3 napot).

Mindgey, bevittem, leadtam.
Megnyugodtam, hogy fasza vagyok, 2013. júniusig megint igazolva van a fiamnak a tartós beteg státusz, az ovi lepapírozta, minden szabályos.

Erre ma bemegyek, és kérik az igazolást.

??????? Hiszen júniusban 3 nappal azelőtt, hogy befejeztük az óvodát, BEHOZTAM!

Jó, oké, azt köszönik is szépen, de most új kell.
Milyen új?
AZ van, 1 évig érvényes!
Igen, AZ kell nekik.
????? Minek? Hisz júniusban ide hoztam, lefűzték, ott van az iratok között.
Igen, de szeptembertől új kell.
AZ, amit júniusban hoztam, itt van EBBEN a szekrényben? Lefűzve, iktatva?
Igen.
Akkor nem lehetne, LÉGYSZÍVES! hogy AZ elővesszük, és lefénymásoljuk még egyszer, hogy ne kelljen csak ezért az egy nyomorult papírért még egyszer eljönnöm, ja, mert ezt a héten le kell adnom, szóval szakad az eső basszus, meg hát TUDOD, hogy itt van, keressük már elő, fénymásoljuk le, és legyen mindenki boldog...
- NEM ÉREK ÉN RÁ MINDENKI PAPÍRJAIT KIKERESGÉLNI!

Na, itt borult ki a hisztikosár, és nem értem, NEM ÉRTEM, NEM ÉRTEM!
A f@szért kellett akkor júniusban azzal a nyomorult papírral nyaggatni, akkor is 2 köröm volt miatta, mert nem a hivatalos igazolást kérték hanem azt amit az orvos adott, és ami alapján a MÁK kiadta nekem a hivatalosat, szóval, ha 1 év a hatályossága, akkor MINEK 3 havonta leigazolnom?????

Ja, meg a nagy szavak, meg a rongyrázás és mellveregetés, mert ugye van ám nekünk föld napja, meg víz napja, meg fák napja, meg a frász se tudja milyen nap az oviban, meg védjük a környezetet, és energiatakarékosság és társai...

Most a meglévő papírhalmot szaporítsuk még egy papírral, plusz a fénymásolás, és igen, sarkos vagyok, és túlzok, de minden millió úgy jön össze, hogy 1+1 összeadódik!

Szóval igen, ideges vagyok, és dühös vagyok, és hisztis vagyok.
És ha örökké élek, akkor sem értem meg!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése