2012. szeptember 29., szombat

Esti gyors

Nem megy az elalvás :(

1.) - mert felhúzták az agyam.
2.) - fáj a fejem, veszettül (mert felhúzták az agyam???)
3.) - Castle maratont tartok, amitől jó kellene most, hogy legyen nekem, de nem jó most nekem.
4.) - Bűntudatom van, mert az előbb megettem 3 nutellás omlós kekszet.
5.) - minden más agyalnivaló mellett pluszban még azon is agyalok, hogy lassan a Castle-t fel kellene valamivel váltani, de nem tudom, hogy mivel.
Kommentben szeretettel várom az ötleteket.
Ami már megvolt, és segítség lehet a fő csapásvonalhoz:
- Dexter (imáááádom Dextert, a dühös démonaival együtt is!)
- Haven - húúú, ezt nem is tudom, talán Derek?!
- Odaát (Supernatural) Köszi a tippet "trotylikukactotalcar...", imádtam!
- Fringle - A rejtély : Derek! Cupp!

Közben meg azért is dühös vagyok, hogy holnap bár vasárnap, de korán kelés van, mert megyek anyáékkal és kivételesen a fiaimmal Pestre, Hugizni, gyerekezni.
Fájós lesz a hajnali kelés :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése