2012. szeptember 16., vasárnap

Vasárnapozós

Mamiéknál ebédeltünk ma is,mint minden gyerekes vasárnapunkon.
Zalán ebéd után olyan kis fura volt, nyüszke, és hisztis, kergetőzni akart velem, de aztán mindenen megsértődött, aztán focizni, de detto.
Kicsit megőrültem tőle, úgyhogy gondoltam, nagy lefárasztós program kell: bicajtóra a gáton, ki a papáék kertjébe, mert papa ebéd után kiment méhészkedni.

Szuper jó idő volt ma, az az igazi melengető finom meleg, jól esett tekerni.

A méheknél mindíg olyan furán érzem magam.
Egyrészt mocskosul be vagyok kakkkantva, mert hát MÉHEK, másrészről meg visszajönnek a régi emlékek.
Az a finom füstölő illat, a méhviasz, méz, propolisz, ezek egybevegyülve. Finom gyerekkori emlékek.

Mikor papa végzett, elindultunk haza, a gáton bicajozva.
Voltak kiengedve lovak egy helyen a gátoldalban, megálltunk kicsit csodálni őket.
Zaza természetesen egyből át akart bújni a villanypásztor alatt.
Kis lóőrült, mint az anyja! :D

Aztán félúton megláttuk lent a pálya mellett a BMX-gördeszka pályát.
Letekertünk, és a fiúk elkezdtek őrültködni.
Csongor a BMX ugratókon bűvészkedett, szerintem azt gondolja túl fiatal vagyok, és ha a frászt hozza rám, akkor öregszem pár évet, vagy nem tudom, de próbáltam nem mutatni néha milyen pánikban vagyok.
Zaza a gördeszka rámpán bohóckodott, a fél ujját felszakította a szélével, de nem nagyon érdekelte.

Aztán mikor haza értünk, volt még egy kis fölös energiájuk, úgyhogy míg a tárolóba belegóztam a bicajokat, addig a háztömböt futották körbe-körbe.

Most kipurc van, mellettem fekszik mindkettő, és mesenézés van.
Jó lenne, ha ez a szép meleg ősz sokáig kitartana!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése