2012. szeptember 5., szerda

Új tanév

Eddig nem akartam elkiabálni, mert az első nap még nem mérvadó, de mostmár határozottan állíthatom, hogy bejött ez az évkezdés nekünk!

Zalán augusztus óta mondogatta, hogy "...Anya, írass be engem az ovikámba!"
de olyan kaotikus volt az augusztus, pont úgy jött volna ki, hogy 1 hetet jár, 1 hete nem, megint 1 hét okés, aztán megint nem, szóval meggyőztem, hogy mindjárt itt a szeptember, és ahogy kezdődik Csongornak a suli, mehet ő is oviba.

Várták már, mindketten.
Már visszaszámlálás volt, mennyit alszunk még.

Zalán: Anya, nekem az óvónénijeim hiányoznak, meg az új mászóka, meg a régi mászóka, meg az EBÉD. (basszus, lehet mégsem főzök olyan jól, mint ahogy mondják?!)

Csongor: Anya, nekem a könyveim hiányoznak, és a MATEK (JESSZUS, KIRE ÜTÖTT EZ A GYEREK???)

Első nap ugrottak ki első szóra az ágyból, öltöztek, pakoltak, és ők noszogattak engem, hogy mikor indulunk már?!

Este élménybeszámoló volt:

Zalán: Anya, képzeld, jó voltam, szót fogadtam! Csak Dominik lelökött a mászókáról, és bevertem nagyon a fejem, de én nem vertem meg! És nem volt csak Andika néni, de nagyon jó volt, és anya, olyan finom volt az ebéd! És vigyünk be másik párnát, mert nem tudtam ráfeküdni, mert szúrja az IZÉ a fejemet. (tollpárna)

Csongor: Anya, nagyon jó volt! Elmeséltük ki mit csinált a nyáron, és olvastunk egy verset, és képzeld anya, CSINÁLTUNK EGY MATEK FELADATLAPOT! Én lettem kész legelőször és jutalomból csinálhattam még egyet! (anno nekem büntetés volt még egy feladat, úgyhogy nem is értem!)

Ma reggel is keltek egyből, nem volt vita, meg semmi, készülődtek, indultunk, rájuk sem ismerek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése