2012. szeptember 28., péntek

Kreatívkodtunk

Majd elmesélem, milyen volt Várhelyben az erdei iskola (istenkirályságosan-szenzációsan-tökéletes!!!), meg miket csinált(ak)unk, most csak egy gyors bemutató, amivel én készültem.

Kreatívos technika óra Csordás Andi módra.
Téma: Védd a környezeted, készíts "hulladékból" hasznosat, szépet.

Söröskupakból hűtőmágnest, parafa dugóból és habgumiból bélyegzőt, szalag maradékból és gemkapocsból könyvjelzőt, befőttes üvegből mécsestartót, kartonpapírból képkeretet.

Elvileg van egy csomó fotó a foglalkozásról, de a suli gépével készítették, én el voltam foglalva a gyerekekkel, hogy 19 fele szakadjak, mert:
- Nézd Andi, ez így jó lesz?
- Nézd Andi, ez így szép?
- Segíts Andi!
- Andi, ez ide jó lesz?
....
Remélem hamar megkapom a képeket, és megmutatom a lelkes csapatot.
Nagyon élvezték, bevallom, én 2 hete rettegve gondoltam arra a percre, mikor meg kell szólalnom, de szuperül sikerült!

Előző este Zalánnal kipróbáltuk, mit is fogunk csinálni:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése