2013. július 31., szerda

Film 60 / 12. - Igeeeeeeeeeeen!!!

Figyelem, FILMAJÁNLÓ következik!

Találtam VÉÉÉÉÉGRE ismét egy TÖKÉLETES filmet!



A  magányos lovas

Nagyon, NAGYON szuper volt!

Elsősorban Johnny Deep miatt kezdtem hozzá, mert imádom az ürgét, szeretem a filmjeit, a rendhagyó, rendbontó stílusát, azt az elemi őrültséget, ami az ő igazi egyéniségét megadja, és ezt az őrületet annyira jól bele tudja csempészni a filmjeibe!

Johnny Deep, mint őrült indián... :)
Ugyanazt a figurát hozta, mint Jack Sparrow kapitányként a Karib-tengeres trilógiában, ami először kicsit dühített, de pár perc alatt túltettem magam rajta, és elkezdtem élvezni.

Ez egy western-vígjáték, ami így nem is igazán állja meg a helyét.
Nem a direktbe nevettetés a cél, hanem színtiszta profi irónia az egész, ami miatt néha rommá röhögtem magam.

Első perctől az utolsóig IMÁDTAM, úgyhogy kötelező műként ajánlom szeretettel mindenkinek!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése