2013. július 27., szombat

Termékajánló

Tudom, már mondtam egyszer, hogy SOHA TÖBBÉ, de akkor a mannaszappan verte ki nálam a biztit.

Nem is nagyon használtam azóta, csak azt a bizonyos igazi, Holt-tengerit, amit Derektől kaptam.
Azt szerettem...

Múlt hétvégén a Goubán sétálva Ágó megerőszakított, és kaptam tőle heves tiltakozásom ellenére egy kis kézműves csodát.

Közvetlenül a készítőtől vehettük meg, aki nagyon szimpatikus volt.
Nem is a szappanjairól mesélt, hanem mindenféle más házi praktikáról, amit ekcémás bőr ellen bevethetünk.

Aztán végig szaglásztuk a kis csodáit, és kiválasztottam a bizalomcsomagomat.
Ő az:



Ez egy Olívaolaj szappan kakaóvajjal, citromfű- és eukaliptuszolajjal.
És nagyon finom!
Használom már lassan 1 hete, nem viszketek, nem száradok, imádom az illatát, és finomságos érzés.

Keressétek bátran, ha valami nagyon kellemes, finomságos, igazi kézműves szappant szeretnétek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése