2013. július 24., szerda

Meglógtam...

Annyi mindent szeretnék mesélni a hétvégéről, de igazából nem is tudom, hol kezdjek bele.

Ilyen szép volt a hajnal...

Szombat reggel 9-re értem Pestre, Eszter a keletiben várt, Ágó az üllőin csatlakozott (hogy szúrtam ki a szombati forgatagban halálos pontossággal?! - mostmár tuti igaz, megérzi az ember, ha nézik!), és bele vetettük magunkat a jóságba.
Az összes kreatívos boltunkat végig jártuk, gyöngyöset, meseboltot, aztán ettünk-ittunk, sokat vigyorogtunk, fotóztunk, és annyira tökéletes nap volt!


ERRE az épületre csodálkoztam rá az előző képen! :)

Kreatívan a kedvenc kreatívosunkban... :)


Jó volt a kedvünk! :D

Ágó minden szabad pillanatban horgol...

...de szerencsére hamar készen lett az ebédünk! 

Vasárnap ebéd után rábeszéltem a Hugomat, hogy most akkor mi lelépünk, a Goubára, nézelődni, matatni.
Eredetileg Samu jött volna, de hirtelen büntit csikart ki magának, úgyhogy kettesben léptünk le.
Ágó a Deák téren finiséggel a kezében várt bennünket, és hajrá!

Határozottan hiányérzetem volt a Goubán, egy csomó árust hiányoltam, meg a hangulatot is, de nem tudtam, pontosan mi is hiányzik.
Hugi 1,5 óra után úgy döntött, csak hazamegy, mert Samu már másodjára telefonált rá, úgyhogy villamosra raktuk, mi meg Ágóval kerültünk még egyet.

Pl. visszamentünk a vásárba és megvettem álmaim táskáját... :P

A PET palack pad, és a csoda tatyóm a vigyor tárgya...

Első látásra szerelem... :D

Aztán kerültünk egy kört a Deákon, mert láttuk, hogy van ott egy nagy sokadalom, erre kiderült, a VAMP design vásár épp ezen a vasárnapon volt, OTT, és a Goubáról hiányolt kézművesek OTT vannak, az áruikkal, és a szenzációs hangulattal együtt!

A hangulat ide költözött

Őrült jó órák, bakelit lemezből 



Szerelem ez is: karkötők, bicajgumiból!




Ettünk, ittunk, nézelődtünk, jókat nevettünk, beszélgettünk, és csak 7 után értem haza.

Hugi és Samu már akkor elkezdte az oltásomat, hogy ne menjek hétfő délután haza, hanem maradjak még egy napot.
Felhívtam Anyát, bevállalja-e a srácaimat, és naná, hogy igen, szóval kedd délutánig maradhattam.

Az ikrek imádnivalóak, szimmázak, bújósak, jófejek, gyönyörűek, rongy kutyák, Samu is édes kis hús, és már testkontaktusra is hajlandó, meg folyton hív játszani, úgyhogy asszem mégis csak szeret!

Hunor, szerelmem... :)

Zorka, ébredés után :D


Taktikai megbeszélés a legtávolabbi sarokban...




Samut nehéz fotózni, de loptam egyet róla, bocsi Hugi! :P



A sógorom meg állást ajánlott, főállású bébiszitternek kért náluk, és basszus, de csábító ajánlat is ez! :D

Tegnap este érkeztem, hiányoztak a srácok, de olyan jó volt ott lenni!

Költözhetnének már nagyobb lakásba Hugiék, hogy tudjak menni gyerekestől, és lehessen náluk őrültködni! :P


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése