2013. szeptember 25., szerda

A "Fáradt levendula" az ugye lehet egy szín neve?

Sokszor okozok kellemes perceket, nagy nevetéseket hozzám közelállóaknak, mert állítólag nagy nyelvújító vagyok.
Szerintem tök evidens, hogy egy-egy szót kimondok, és tudom is határozottan, hogy mit jelent.

A "levonult a sültburi", vagy a "szíjas hús" ezek mind egy-egy határozott állapotot fejeznek ki. UGYE??? :)

De sokáig szívták a vérem (hogy stílusosak legyünk) a "vérmerev" kifejezésem miatt is, ami szerintem szintén egy teljesen korrekt kifejezés.

Az innestől is értetlenkedést vált ki emberekből, de hogy miért?! Lövésem sincs.

Pesti barátok szoktak jókat röhögni, meg értetlenkedni, hogy mit akarok ezzel, vagy azzal a szóval?!
Felsorolni sem tudom őket.

De ami miatt a napokban kaptam megint a nagy vigyorgós értetlenkedést, az a legújabb szín a körmömön.
Nekem az jut róla az eszembe, hogy "Fáradt Levendula".

Nekem ez egyértelmű, és elsőre ez ugrott be.
Miért kell folyton szőrszálhasogatni?! :P

Duluxéknál pl. biztos nagy hasznomat vennék, megyek is, felvételizni...

(a kép csal, ezen nincs annyira elfáradva, sok a fény...) :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése