2013. szeptember 4., szerda

Szolgálati közlemény

Ma mesélte egy barátnőm, hogy néha próbál írni az FB üzenőfalamra, vagy kommentelni, és nem látja. (Én sem látom.)
Plusz kérdezte tőle egy közös barátunk, hogy nem tud-e róla, hogy le van-e nálam tiltva (JESSSSZUS!!!! HOGY jut ilyen az eszedbe Te őrült?!), mert Ő sem tud írni, kommentelni állítólag...

No, nem tudom mi a szöszt művel az FB profilom az én jóváhagyásom nélkül, mert semmiféle beállítást nem módosítottam, plusz nem tiltok le senkit.
Aki felhúzza a csőröm, annak szólok, ha továbbra is húzgálja, akkor meg törlöm.
Én ennyire egyszerűen működöm.
Szólok, ha bajom van... (Húúú, de sokan rühellik ezt bennem!)

Szóval elnézést mindenkitől, aki esetleg próbálkozott volna nálam, és nem reagáltam, vagy falba ütközött.

Aki kedves a számomra az úgyis tud hozzám email címet, tel.számot, az utcán is simán rám lehet köszönni, szóval hajráhajrá!
(... a vonalas telefonon viszont továbbra se csörgessen senki, mert dacból, CSAKAZÉRTIS le van némítva, és így is marad!) :P


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése