2013. szeptember 13., péntek

Festés, izgalmak, na meg: Ismered a tested?

Tegnap elpakolt a "festő" úgyhogy ma reggel már végre egyedül neki kezdhettem a lakás többi részének.

Az ágyammal kezdtem, gondoltam estére meg is szárad. (...hát nem...)

Délre kész voltam vele, meg a kisbútorokkal, és gyors neki estem a konyhának.

Az sima ügy volt, több volt a takarítás, mint a festés.

A srácokat ma is bevállalta Anya, így nyugodtan takaríthattam, pakolgathattam, majd csak fekvésidőre jöttek haza.
Vasárnapra beterveztem a folyosó festését, de ez nagyban függ attól, mit szól hozzá a gerincem, mert most a szétszakadás küszöbén, na de vigasztal, hogy széééép, amit ma csináltam!
(...csak az ágyam nem száradt meg...)

A nap fénypontja az a pillanat volt, mikor a fekete festékpöttyöket próbáltam lemosni magamról, és hígítózom, hígítózom, de hiába dörzsölöm, nem jön le az a nyomorult csepp.
Ja, persze, egy anyajegy...
Mikor került az oda??? :D

Reggel

Délben

Este

Picinyke baleset... A konyha a vérem vette!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése