2013. szeptember 16., hétfő

Helyzetjelentés Káosz országból

Péntek reggel 10 óta szárad az ágyam.
Vagyis én szeretném, ha száradna, de nem vagyunk egy véleményen.

2 napig kereszthuzatban állt(unk), vasárnap egész nap fűtöttem, mint egy őrült, olyan meleg volt bent, mint a pokolban, de semmi.
Ma még simán benne marad az ujjlenyomatom, ha megfogom, szóval kezdek kicsit félni...

Mivel az ágy, és a matrac az egész szobát beteríti, nem férek hozzá a szekrényeimhez, így még mindig nem tudtam visszapakolni a festés előtti állapotba a cuccaimat.
3 nagy kartondobozban várakoznak a folyosón, hogy legyen már valami!

Szóval a szobám káoszos, a folyosóm káoszos, a srácok szobái káoszosak, de amúgy minden okés.

Vagyis nem, ma reggelre úgy ébredtem, hogy csupa náthás vagyok, egész nap zsebkendőgyílkososdit játszottam, és a csodaszép hangom ismét a bödönárnyalatot vette fel...

Az ágyam holnapig kapott haladékot, a festékboltban ma azt mondták, ha nem szárad készre, akkor sajna hígítót neki, és merevül lemaratni róla mindent, majd újra festeni.

Van nekem ehhez kedvem?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése