2013. szeptember 1., vasárnap

Film 60 / 60.


Nem nagyon szeretem a romantikus filmeket, ezt előre szögezzük le.

Tegnap "rá lettem beszélve" egy párra, és ma mivel nagyon kipihenten, és nagyon happyhappy ébredtem, gondoltam ezzel kezdem a legújabb filmmaratont, mert ismét zsákmányoltam egy csomó új filmet.

Őrült, dilis szerelem

Leginkább a Ryan Gosling miatt vállaltam be, az ügyeletes szépfiú, akinek nem mellesleg "photoshoppolt" a teste ( és TÉNYLEG! Ilyen test nem is létezik! :P  ) ... :D
Ez volt a bemutató párbeszéd, hogy meghozza a kedvem hozzá, és sikítós-vigyorgós volt... :D

Szerettem.
Nem az a tipikus romantikus, inkább vicces, és jól esett így vasárnap reggelre (délutánra, ez ébreéshez kötött jelző). :D

Hajrá, nézzetek Ryan Goslingot, és őrült, dilis szerelmet!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése