2013. szeptember 5., csütörtök

Picit szétszórt iskolakezdés

Amikor tavasszal volt az első szülői értekezlet Zalán leendő osztályában, kérdeztem, hogy ugye  kell náluk is kis kosár / doboz a padba, a könyveknek, füzeteknek.
Azt mondták az osztályfőnökök, hogy ők nem kérnek.

Az évnyitó után mikor felmentünk az osztályterembe, nagy vonalakban átvettük, mit kell hétfőn vinni első nap, és felbukkant a listán az a bizonyos dobozka is...

Szóltam az Apukámnak, hogy gáz van, extra gyorsasággal fa dobozka kellene nekem, mert nem vagyok nagy műanyag párti.
Össze rakta nekem gyorsan, én meg neki estem, ragasztottam-festettem, és holnap már viheti is, készre száradva.

Naná, hogy bagoly őrült édesanyja baglyosat csinált neki is, mint anno 2 éve Csongornak.
(Halálfejes-csontvázas-koponyásat mégsem vihet a gyerek az iskolába, bár nagy volt a kísértés...!) :D





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése