2014. március 27., csütörtök

A Lány Farkassal...

Már jó pár hónapja láttam egy képet az egyik blogban amit olvasgatni szoktam.
Egy magyar porcelánokról szóló postban volt...
SZERELEM, megmagyarázhatatlan, de egyből megfogott valami benne.

Ma délután Olgáéknál voltunk a srácokkal, és mikor indultunk haza, akkor láttam meg ŐT!

Száj tátva marad, mondat megfogalmazódik: AKAROM!

Sensei egy tüneményes ember, mert "hosszas kérlelés után" * azt mondta, Ő az enyém. :)

Boldogság van, igazából nem is tudom, miért, mert aki ismer, tudja, hogy bazira nem vagyok egy "nippes lélek", de ŐT nagyon akartam. :)

Valamiért passzol is,:
A Lány - pont olyan, mint én, a Farkas meg hát izé...
Őrző. :)


Van még egy, amit nagyon-nagyon szeretnék, ha valakinél ott porosodik, és már nagyon unja, léccccci, "sértsen meg vele"! :)


*   - Őt szeretném! Találj ki neki egy árat lécci!
      - Oké, a Tied, adok egy papírt, csomagold be, el ne törjön!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése