2014. március 4., kedd

Titkok

Találtam egy kineziológust, hátha gyógyírt hoz a bajainkra, és most volt a harmadik "szeánszunk" egymással.

Nem tudom leírni, mit is csinál pontosan, én sem értem.
A lényeg, hogy izomteszteket csinál, és a "testem megadja a választ" a kérdéseire.
Kicsit sci-fi, bevallom én is, de basszus, olyan dolgokat mond ki, hogy csak pislogok!

A hölgy nem is ismer, csak köszönés szintig, és mégis a legmélyebb mélyemre belelát, azzal, hogy fogja a kezem, kérdez, és figyeli az izomreakciót.

Most volt egy nagyon döbbenetes felfedezése.

A bajaim forrása tök egyszerű: ÉN MAGAM!
Ezt a jellemzést adta magamról az izomtesztem:


Ezer éve TUDOM, hogy erőn felül adok annak, akit szeretek.
És tudom, hogy ez nem jó.
Már csak azt kellene megoldani, hogy NE csináljam, miközben zsigeri szinten ez van belém kódolva.

A legnehezebb feladat EZT átírni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése