2014. március 17., hétfő

...az új „hobbimról”…

Beállítottak egy új gépet a cégnél, és mint ügyes, kreatív, és megbízható kislány, megnyertem a jogot az üzemeltetésre (3 férfikollégával egyetemben).

A gáz csak annyi, hogy vegyszerekkel dolgozunk, festéket kotyvasztunk, párolog egész nap az a sz@r, szóval vegyvédelmi maszk, és gumikesztyű a munkavégzés feltétele.
…és még így sincs tele a lelkem virágokkal, mert marhára nem vagyok meggyőzve róla, hogy nem egészségkárosító-e ez még így is.

Na de Andika pozitív, a végtelenségig…

A múlt héten időszakos orvosi vizsgálatra voltam behívva, 2 évente ránéz a doki a dolgozóra, hogy alkalmas-e…

Pont a tamponálón dolgoztam, mikor szóltak, hogy vár az orvos, a maszkot csak lehúztam a nyakamba és belibbentem hozzá.
Döbbent tekintetek, hogy AZ MEG MI?

Elmeséltem, és hát izé…

Kicsit ideges lett az orvos, mert ugye a munkavédelmisünk a tesztüzem alatt is többször megemlítette, hogy munkakezdés előtt egy teljes orvosi kivizsgálás lesz szükséges, majd bizonyos időközönként kontroll, no meg légelszívás-levegőcsere lehetőség, de erről ugye mindenki jótékonyan elfeledkezett…

A doki egyből elrendelt egy komplett laborvizsgálatot, mellkasröntgent, légzésfunkciós vizsgálatot, és tüdőgyógyászt.

No, EZ a szeánsz tartott nekem hétfőn reggel 6:25-től 13:35-ig…

ELMEBETEG rendszer van a tüdőgondozóban.

Ki van írva a rendelési idő:
8:30 – 15:30

Korrekt.

Megérkezni viszont 6:30-ig kell (EZT a tényt nem jelzik sehol), ugyani a fél 7 után érkezett betegek egyszerűen nem kapnak sorszámot, lehet majd csütörtökön újra próbálkozni, mostmár tudatában annak, hogy 6:30 az érkezés utolsó időpontja!!!

…és elindul a móka.

Gyakorlatilag várakozásról szól a nap, mert én a magam 6:25-ös érkezésemmel (nekem előre súgtak, ezért tudtam, hogy oda kellene érnem hajnalban…) a 18-as rajtszámot kaptam, és utánam már csak egyetlen beteget fogadtak, aki viszont gyakorlatilag egy rosszindulatú daganat RTG lelettel állított be, nagy lesápadva…
No, Őt fogadták még.

….és persze lehet előjegyzést is kérni (most konkrétan május közepére), akik 11-től állnak be a sorba.
IGEN, bele a sorszámos sorunkba…

A dokinő egyébként cuki, és felsikkantott, mikor megnézte a beutalómat, meg a RTG leletemet, hogy: „Andi! Végre valaki, aki nem beteg!”

Aztán látta a gépben, és a kartonomon, hogy olyan 2 éve körül volt pár köröm nála, mivel 1 éven keresztül folyamatosan köhögtem.

Kérdezte, hogy megszűnt a panasz?
Gyakorlatilag IGEN, csak az a gáz, ha megfázok, és leköhögősödöm, ez nálam kitart 2 hónapig is, de már tökre megszoktam, és nem érdekel.
Hiába jártam anno a dokinőhöz, nem lett megfejtés a MIÉRT-re, mert semmi szervi oka nem volt, minden leletem negatív volt, és mikor harmadik alkalommal töltöttem a fél napomat a rendelő előtt ülve, majd kaptam diagnózisként, hogy csak „pszichésen” köhögök, akkor úgy döntöttem, jobb dologgal is el tudom verni a szabad fél napjaimat, és inkább köszi, nem kell TBC egy fertőzöttől.
Például…

Úgyhogy EZÉRT ücsörögtem hétfőn a rendelőben a magam 7 óráját végig, és még nincs vége, hisz a leletekkel vissza kellene mennem a foglalkozásegészségügyi szakrendelésre.
Holnap lenne esedékes, csak valami biztonsági adatlap, ami a használt vegyszerek listáját tartalmazza kb., no, az van elveszve, de sebaj, a munkavédelmisünk egy szupi csaj, nála megvan, eredetibe, és majd másol.
Szóval kedden egy újabb szeánsz, dokis sztorizás…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése