2014. március 15., szombat

Benéztem...

Miért van az, hogy nekem csak az munkaszüneti nap, ami NEKEM IS munkaszüneti nap?! :)

Tudom, ma Március 15.

Tudom, ünnep.

De itt meg is állt a tudomány, reggel simán elkezdtem öltözni, hogy megyek a postára, mert csütörtökön jött egy csomagom. Aztán az orromra koppintottak, hogy: kakukk! ZÁRVA van ma minden!

Ugye fél 4-ig dolgozom, így esélytelen volt felvennem a csomagot, pénteken meg alapból csak 3-ig van posta (de miééééééért???), így nem is vertem nagyon magam, gondoltam majd ma....
Ékszeralapok jöttek, és millió tervem van, no meg ez egy hosszú, gyerektelen hétvége, hétfőn délig  lett volna időm alkotni.

Mindegy.

Filmezek.

...és FORMA 1!!!

...és örömbódottá....

...és barátok...

Most jó! :)

ŐK vannak a posta rabságában:





















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése