2014. március 8., szombat

Érdemes ám sikongatni néha! ;)

Már vagy 2-3 alkalommal elsikkantottam magam az fb-n, hogy MENTÁÁÁÁÁT!, és ez annyira bejött, hogy mindig azonnal kaptam is...

Sőt, hosszú távú utórengései is vannak a dolognak, mert valamelyik nap szembe jön velem egy ismerősöm a boltban, és rám szól, hogy ha legközelebb az Anyáéknál járok, menjek át hozzá, és kapok, egész tőnyit.

Ma mentem, és kaptam.
SOKAT!

Nagyon későn értünk haza, most a szatyiban pihennek  reggelig (állatvédők, természetvédők, erkölcsrendészek, és más felügyeleti szervek kedvéért nyomatékosan megjegyezném: HATALMAS földlabdával együtt...), de holnap az lesz az első dolgom, hogy bekerülnek a balkonládámba... :)

Köszi Marcsi, még egyszer!


Egy üveg fehér rum a beugró hozzám, lime-ot szerzek én, és mehet a buli! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése