2014. március 8., szombat

Vágott virág helyett

Most, hogy hirtelen kitört a nemzetközi Zoltán nap, és minden férfi virággal lepi meg a kedves nőismerőseit, ki kellett valami kedveset találnom, mert a vágott virágnál jobban kedvelem azt, mi nem 2 napnak szól.
Plusz szeretek agyalni, matatni, tervezni, kivitelezni, és örülni, hogy örülnek...

Szoktam venni dolgokat.
Mindenfélét.
Random őrültségeket, aminek semmi haszna, értelme, de ránézek 1-1 kretaívos kellékre, és ÉRZEM, hogy jönni akar, mert célja van velem.

Most reggel egy gondolatom volt: virág.

Megálltam a szekrény előtt, ahol a kis bizbazaim vannak, és máris értelmet nyert sok kis furaságom, hogy na EZT mi a frászért vehettem meg anno?!

Gyors sablont csináltam, és megrajzoltam, a srácaim kivágták, festették, ragasztották, majd a kedves hölgyeknek el is vittük.

Öröm volt.
Nekem, nekik, mindenkinek.

Jó az ilyen, nagyon!

Alkotósdi - Csongorral

Alkotósdi - Zalánnal

Kéééészen!

Zorka, Hugi...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése