2011. április 16., szombat

Hehe

Felszívtam magam, nem kicsit, kibányásztam a kukából a bele vágott 1 napos kávéfőzőmet és vissza vittem a boltba.
Szépen mosolyogtam, vissza mosolyogtak, és vissza adták az árát.
Csókoltatom az üzletet!

Azután arra is rájöttem, miért kerülöm én nagy ívben a másik nagy multit, ami bár tök jó akciókat csinál, csak ezer évben egyszer megyek be.
Most hibáztam és bementem.

Naná, hogy a "kedvenc" biztonsági őröm volt bent, aki árnyékként követett folyamatosan dumált, és a bent tartózkodásom 7,5 perce alatt kb. csak hússzor tett ajánlatot, hogy megszabadítana néhány felesleges ruhadarabomtól....
Ez a hobbija már ha jól számolom '97-98 óta.
"Értékelem" a kitartását, ő meg remélem fel tudja dolgozni az újabb nemet, vagyis nemeket mert ma is kapott jópárat.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése