2011. április 3., vasárnap

Vigyor est

Ha már adott egy extra szar hétvége, akkor hozzuk ki belőle a legtöbbet!

Tegnap hagytam magam elcsábítani vagyis Ibi hagyta magát rábeszélni, hogy menjünk el édeskettesben Gyarmaton a Showder klub "kihelyezett előadására".
Már tavaly is készültem, az akkor nem jött össze, de most bepótoltam.

Imádom a Showderes fiúkat, de a leg-leg az Hadházi, de szeretem még Kőhalmit, Aranyosit, Dombovárit, KAPot is.

Nnnna, most nagy szerencsémre pont Hadházi volt itt és a Szomszéd Néni Produkciós iroda.
Mindkét előadás szenzációs volt, betegre röhögtem magam, és Ibi csak most szólt, hogy az a kamerás csajszi nem hobbiból nyomta a képünkbe a cuccát, hanem azért, mert BENNE LESZEK A TÉVÉBEN! BENNE LESZEK A TÉVÉBEN... Bakker!

Mindegy, a lényeg, hogy nagyon, NAGYON jól éreztem magam, híztam a röhögéstől 10 kilót, meg elvileg a nevetés gyógyít is, úgyhogy jelentem: tök egészséges vagyok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése