2011. április 21., csütörtök

Meggyötörve...

Most épp sírós a helyzet.
Már megint, de most más miatt...

Ma "jól" kezdődött a napom, végre legyűrtem az összes félelmemet és bejelentkeztem a környék keménykezű masszőréhez, hogy rakja végre helyre a testemben a dolgokat.
Aki ismer tudja, hogy jópár éve szívat a derekam, és hajlamos becsípődni ha nagyon vagánykodok, és egy ideje szinte állandóan fáj a fejem, pedig soha nem voltam fejfájós.
Tegnap beszélgettem a masszőrrel, együtt csücsültünk a fodrászdában (új csaj lettem, új szín, új melír, új forma, dögös bébi... :P ) és mondta hogy a fejfájásom is lehet izom eredetű.
Aztán csörgött a telefonja és visszamondta a ma reggeli időpontját egy vendége, és lecsaptam a lehetőségre.

Már régóta készülök hozzá, de mondták hogy sírós a hölgy keze, de most bátor voltam.

Háááát....
Nem sírtam. Nem is nyavalyogtam. De valami veszettül megkínozott.
Mondta hogy épp ideje volt, nagyon ramaty állapotban vagyok, csupa görcs, mindenhol letapadva az izmok és előre elnézést kért, hogy ez most eléggé fájni fog.

Túléltem, de...
Kíváncsi vagyok mit javít rajtam, majd 2 hét múlva mehetek újra.
Csak ezt most pillanatnyilag jó lenne átvészelni valahogy...

Szóval a kényeztető masszázsról szóló mendemondák nála nem léteznek, ő abszolút nem simogatott...

Egész nap engem szívattak a kollégák, mire dolgozni mentem kezdtem lilulni, a karom a köppeny alól ahogy kilátszott már jó kis foltos volt, űlni alig tudok, ha a ruha hozzám ér, már az is fáj.
Most hogy hazajöttem és levetkeztem, majdnem szívgörcs: a sejhajom szörnyű lila, a hátamon is foltokban ott a keze nyoma, úgy nézek ki, mint a tv-ben a csajok, akiket jól elvertek...
Csak a szemem alatt nincs moki.
Szóval "élvezek".
És halogatom a lefekvést, mert csak hason megy majd, de az is jajjgatva, asszem....

DE! Jó lesz nekem majd pár kezelés után.
Nem fog fájni a fejem, nem csípődik be a derekam, nem zsibbad a nyakam, vállam, karom majd, szóval tuti jól leszek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése