2011. április 25., hétfő

Hozom a formám!

...már megint, de ugye ezen senki nem csodálkozik?!

Meguntam, hogy már 2 éve élő hyppo reklámként is funkcionálhatnék, ugyanis a szolitól félek, attól öregszik a bőr, piros anyajegyeim lesznek és rákot okoz.
A napozástól is félek, öregszik a bőr, és rákot okoz.


DE! Utálom, hogy mindíg olyan fakó vagyok, mint egy lisztes zacsi, úgyhogy szombaton összekötjük a kellemeset a hasznossal! - alapon vittem anyáékhoz bikinit, gondoltam miközben család életet élünk, hugizok, Samuzok, barnulok is.
Most még elég korán van, tavaszi napsütés, nem olyan vadul süt, mint a nyár közepén, úgyhogy hajrá!
...gondoltam én!

Mondjuk a tavalyi esetekből tanulhattam volna: ha bikiniben megyek anyáékhoz max. 5 perc napsütés után beborul és lőttek a napozásnak (tavaly is ezért maradtam fakó!).
Vasárnap megint bikiniben indultam el, makacs vagyok és kitartó, úgyhogy bepróbálkoztam.
Mire oda értünk, nem sütött a nap...

Ma ismét mentem reggel, a fiaimat elvitte az apjuk locsolkodni, én meg nem akartam itthon egyedül láblógatni, ha már itthon vannak a hugomék is.

Reggel hideg volt, borult ég, még  a kabátban is fáztam, de 11-re olyan ezer fok és szikrázó napsütés lett, hogy hugival letutiztuk: mit nekünk húsvét, meg ilyenek, ha nincs bikini jó a bugyi - cicifix kombó is, elvégre a szülői háznál vagyunk, vagy nem?!

Bekentem magam.
Napoztam.
Leégtem.
Meglepő?!

Most mellkasilag-hasilag-karilag a sült pecsenyekacsa és a főtt rák között vacillálok, hogy melyik is jellemezné jobban a színemet.

Ja, és fájok.
Betond ne csessz le lécci, tudom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése