2011. április 16., szombat

Szabad hétvége

Fiúk az apjuknál, én meg láblógatok.
Este sokáig szöszmötöltem, vasaltam, takarítottam, legótlanítottam és kisautótlanítottam.
Aztán simán beájultam.

Reggel 6-kor magamtól ébredtem, gondoltam ha már fent, nem kínzom magam a visszaalvással, hanem gyors feldobtam a krumplit, tojást, és összekészítettem az ebédem / vacsorám: rakott krumpli lesz a menü.

Mire kész lettem indult is az F1 időmérő edzése, úgyhogy vissza az ágyba és élvezkedek.
És asszem egész hétvégén pizsiben, ágyból hesszelés lesz, a hűtőt tele raktam mindenféle finomsággal, a lakás csillivilli, ki van mosva, ki van vasalva, úgyhogy jöhet a kedvenc hobbim.
Láblógatok.
Közben meg cafatokban köhögöm fel a tüdőmet, de mint tudjuk csak "megjátszom magam" és "pszichésen köhögök"...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése