2011. április 5., kedd

...mostmáraztán!!!

ALUDNI AKAROK!!!
Kezd elegem lenni belőle, hogy indokolatlan időpontokban CSAK ÚGY felébreszt VALAMI!
Mondjuk pl. vasárnap hajnal 3-kor.
Vasárnap, amikor tök egyedül fekszem az ágyikómban, csemeték apás hétvégén, én meg aludhatnék végre akár délig is!
Meg kedd hajnal 4-kor, amikor szintén mocskosul lenne még bő 2,5 órám a hentergésre.

Lassan kezdek morci lenni kedves Univerzum, úgyhogy plííííz: hagggyámáááánbékén!
Lucia megmondta, hogy egy hisztis ribanc vagy, de ha ezt így folytatod, akkor én is felveszem ezt a pózt és akkor nagyon csúnyán össze fogunk ugrani!

...arról meg már ugye ne is beszéljek, mikor dühösen magamhoz nyúltam, az óra megtekintése után (értsd: megdörzsöltem a szemem, hogy bakker, jól látok?! még csak hajnal 4 van?!) rájöttem, hogy a szememim frankón be vannak dagadva és a jobb gubóm úgy fáj ha hozzá érek, mintha legalábbis fél éjszaka valami izé akarta volna kinyomni, csak épp nem volt elég erős hozzá....
Az ágyamat átnéztem, se manó, se hobbit, se egyéb kis nyamvadt lény nem volt benne, bár lehet a lámpa fénye elriasztotta őket még mielőtt ráeszméltem az idegen életforma jelenlétének lehetőségére.

Ja, és persze nem vagyok allergiás.
Lehet romlott volt a teszt, amit rámcsöpögtettek?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése