2011. április 13., szerda

Heműűűűű....

Ma végre legyűrtem a viszolygásomat és minden ellenérzésemet és megpróbálok hallgatni a jobbik eszemre.
Igen, megmondta a doki is, hogy a migrének, meg a sok-sok szimpla fejfájás is lehet attól, hogy a szemem nem 100%-os.
Tekintettel a frankón felrobbantott jobb szememre, meg a napi sok-sok óra monitorbámulásra egyre vacakabb a helyzet.
Tegnap voltam munkaalkalmasságin, a látásvizsgálaton csak bazi nagy jóindulattal mentem át, a jobb szememre gyakorlatilg tök homály vagyok.

Ma kaptam engedélyt a főnökasszonytól, hogy céges számlára készíttessek egyet, mivel napi 8 órában a monitor előtt űlök, és elmentem a helyi optikába.

Igen, maga a szemüveg, mint tény, alapból zavaró, de az még jobban sokkolt, mikor elém raktak úgy kismillió féle keretet.

Nem vagyok benne biztos, hogy a legjobbat választottam, de kényelmes, nem érzem magam benne totálisan idegennek, és az optikus csajszi, meg az alkalmazottja is egyértelműen erre szavaztak a 3 kiválasztottam közül, úgyhogy talán nem nyúltam nagyon mellé....

Keddre kész lesz, kíváncsi vagyok mit változik majd az életem tőle...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése