2013. november 6., szerda

Beépültem!

Ma VÉÉÉÉGRE készen lett a beépített szekrényem!

Kb. 5 éve van az agyamban, hogy szeretnék "valamilyet", de mindig elnapolódott a kérdés.

Most szeptemberben, mikor festettek nálam, akkor lett szilárd az elhatározás bennem, hogy KELL, méghozzá MOST!

Picit csúsztak a fiúk, de becsületükre legyen mondva: SZÓLTAK!

Aztán tegnap meglepetés szerű rámtelefonálás történt, hogy akkor holnap???
Szerencsére a főnököm elengedett szabira mikor gyors felhívtam, és ma reggel jöhettek is a srácok.

Nem kapok árengedményt, ha dicsérem őket, de amilyen sz@rul választok festőt/festéket, annyira jól nyúltam bele anno 4 (?) éve az asztalos srácokba.
Már az ablakomat amikor csinálták, akkor megállapítottam, hogy ritka korrekt 2 srác, nagyon szép munkájuk van, és mikor rombolnak, azt is szépen csinálják.
Úgy szedték ki az ablakaimat, hogy 2 helyen kellett csak egy kicsit bele javítani.

A konyhabútorom is tökéletes lett, és most itt a beépített szekrényem...
Spóroltak nekem egy kis helyet is, elbontották a nagy dobozt, ami az esővíz csatornát burkolta és kis pici csinit raktak be helyette.

Féltem, hogy nem a jó 2 bútorlapot választom, mert a kismillió pici legyezős színmintával elég nehezen boldogultam.
De segítettek akkor is, hogy mi miért, vagy miért nem lenne jó, nem sürgettek, nem türelmetlenkedtek, pedig majd 45 perc volt, míg kiválasztottam... :)

No és itt a mai napom, képekben... :)

Kiindulópont

ROMOK!!!

Nem havazik és nem az objektív koszos.
EKKORA por van!!!

A pici-csini csőburkolat... 

Ajtótlanul, de kéééész!

Játszanak a fiúk... ;)

A szekrényem fő varázsa: ha elhúzom az ajtót, egy kedves barna fiatalember kukucskál ki... :D

...és kééééééééééééész!

Bal oldal...

...jobb oldal...
Amúgy igaz sejtitek, a srácaim ma egész d.u./este mivel szórakoztak?!

...és igen, nem egyszer b@ttták rá a kezemre a tolóajtót, miközben "menekültek-bújtak"...

Ja, azt még megjegyezném, hogy iszonyú rombolást kellett véghez vinniük a srácoknak, míg a régi szekrényt kibontották, és 1 helyen kell csak javítanom a frissen festett falamat, egy 1 cm*3 cm-es részen, fent, de ez sem az ők hibájuk, hanem hogy sem egy párhuzamos, sem egy függőleges él nincs a lakásban, és itt az eltérés, a hézag már akkora volt, hogy kapott egy kis pur habot, és kell 3 ecsetvonásnyi festék majd rá.

Szóóóval, ha valakinek asztalosra lenne szüksége, megint csak bátran és rendületlenül Tibit és Sanyit ajánlom kedves figyelmetekbe!

(...megrendelés esetén lécci szóljatok, leverem rajtuk a reklámozás díját, ha legközelebb csinálnak nálam valamit...) :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése