2013. november 27., szerda

...mikor a szemöldököm a fejem tetejére szalad...

Nem a világ a beteg, velem van a baj, ezt ma nagyon úgy érzem!

Tök véletlenül, kényszerűségből végig hallgattam 3 beszélgetést is, és  már nem az a baj, hogy nem értem a dolgokat, hanem hogy saját magamban, a saját értékrendemben kezdtem el kételkedni.

Szóval:
Egy kedves, rendes, gyermekét szerető (???) szülő karácsonyra minimum egy okos telefont vesz alsósának (???), de ez már majdnem hogy snassz dolog, egy laptop, vagy egy táblagép, na EZ már ajándék!
Ja, és persze hitelre (!!!).

Én meg azon agyalok, hogy körülöttem, meg úgy nagy általánosságban is: mindenki sír, hogy mennyire nincs pénz, milyen szegénység van, a karácsonynak sincs már meg a hangulata, mert minden a pénzről szól, stb...

BASSZUS!

Addig míg vannak olyan bal@szok, hogy HITELRE olyan ajándékot vesznek a gyerekeknek, amire gyakorlatilag semmi szüksége (alsósokról beszélünk jelen pillanatban), akkor mi a frász sipognak?!

..és ezek után ezek a szerető (???) szülők néznek rém, hogy én társasjátékban gondolkodom?!
Majdnem hogy bocsánatot kértem, hogy bakker, egy 7 és egy majdnem 10 évesről beszélünk...
Ááááááááááááááááááááá!

Szerintem a "szegények" nagy része meg is érdemli, hogy szegény legyen.
ÉS EZT MOST KÉRETIK JÓL ÉRTENI!

Hitelből karácsonyi ajándékot venni, csak azért, hogy a családnak, haveroknak, szomszédnak tudjam verni a mellem, mekkora nagy ász vagyok, és milyen nagy a szívem (???) azt hiszem az egyik legnagyobb f@szság a világban.

Uff én beszéltem!
-Aranysugár-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése