2013. november 12., kedd

Liberálisan elmehet az összes h***e a pokolba!

Én egy tökéletesen liberális, elfogadó, és befogadó ember vagyok, úgy gondolom.
Nincsenek túlzott előítéleteim, és nem vagyok zsigerből elutasító a világ legtöbb dolgával szemben.
Szóval azt hiszem egy tök jó természettel vert meg az Univerzum.
(....most mondhatják páran, hogy beképzelt némbeeeeeeeeeeeer! lesz****....)

De vannak napok, mikor már az én idegrendszerem is lecsapja a rolót, és NEM AKAROK BEENGEDNI SEMMIT!

Nincs bajom addig a vallásokkal, míg mindenki otthon, vagy saját körein belül gyakorolja.
Nem érdekel, buddhista vagy, keresztény, vagy zsidó, vagy....

De mikor egy hónapon belül harmadik alkalommal csönget be az OTTHONOMBA erőszakos térítési kísérlettel egy krisna tudatú, vagy egy baptista, vagy a hátam közepe sem tudja milyen szentfazék csapat, majd az utcán a BICAJOM ELÉ UGORVA A KEZEMBE AKAR NYOMNI egy szórólapot, akkor nem, nem tudok jól nevelt, kedves és illemtudó kislányként szépen mosolyogni rá, hanem elküldöm a pokolba!

Főleg, mikor alapból SIKÍTANÉK, mert olyan szinten cseszte fel a mai nap az agyam.

Ma háromszor voltam a postán, annyi nép bent, hogy nem fértem be.
Harmadjára már MUSZÁJ volt kivárni a sorom, és cirka fél óra után fel is tudtam venni az ajánlott levelemet.
Aztán bemegyek a gyógyszertárba, az egyetlen szabad ablaknál megállok, majd rám néznek, és a ZÁRVA táblát egyszerűen behúzzák az orrom el.
Agyvíz rottyan egyet, átállok a másik sorba.
Ott majd 10 perc után közlik, jobban járok, ha átállok máshová, mert ennek soha nem lesz vége (stornózni 58ezer729 db receptet)

Megfordultam, elmentem, bebasztam az ajtót.
Igen, EZ is csúnya volt, mint ahogy az is, ahogy egész nap bántak velem.
DE MA MEGŐŐŐŐRÜLÖK!!!!!

Uhhhh, hogy is van a mantra Olga?!

Csííííííííííííííz és VILÁGBÉKE!

(...ma megölök valakit!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése