2013. november 17., vasárnap

Elmaradások

Átmeneti hallgatásom oka, hogy a laptopom meghalódott.
Ennek oka szemmel verés, azaz karakterrel verés, a mátrixon át.
Kedves Ágó barátném rám kérdezett, hogy még mindig jól működik a kütyüm? Mert tőle jött hozzám, és szerinte már ÖREG, mert már 5 éves.
Mondtam neki nagy örömmel, hogy jaja, működik, és NEM ÖREG.

Szegény kütyü 2 hétig emésztgette magában a dolgot, majd úgy döntött, inkább megsértődik, és sztrájkol.

Oda adtam kórházi kezelésre a doki bácsinak, és már 4, mondom NÉGY napja laptoptalan vagyok.
Az asztali gépem be sem indult, ő is megsértődött, mert már vagy fél éve rá sem néztem (csak port töröltem rajta).

Szóval KRÍZIS van!

No de néhány gyors infó:

1.) Voltunk pénteken Debrecenben Zalánnal.
NAGYON, NAGYON kellemes élményekkel jöttünk el.
Egy az, hogy nem sérv, hanem "csak" nyirokcsomó duzzanat és gyulladás, úgyhogy nem kell megműteni a kis bohócomat.
A sebészet - ultrahang - sebészet kört olyan gyorsan lerendeztük, hogy azóta is ezen csodálkozom.
Minden orvos, asszisztens, betegirányító kedves volt, türelmes, mosolygós.
Rugalmasak, gyorsak, imádni valóak!

11-re volt időpontunk, de mi elvittük reggel Csongort a suliba, majd indultunk is Debrecenbe, és 9-kor már ott voltunk.
Beadtam a papírokat, és nekivetkeztünk, hogy most lesz min. 2 óra várakozás, erre szinte azonnal be is hívtak bennünket.
10:30-kor pedig már ki is léptünk a klinika kapuján, és indulhattunk haza.

Szóval boldogság van, és öröm, meg reménykedés!
Kenegetni kell egy krémmel a lágyékát, és 2-3 hét alatt el kellene múlnia a duzzanatnak, gyulladásnak.
Ha mégsem, akkor 1 hónap múlva ismét mennünk kell.
DE ÉN REMÉNYKEDEM! :)

2.) Mama kitalálta, hogy mulassunk egy nagyot a nagy ijedtségre, menjünk el fürdőzni egyet!
Úgyhogy tegnap reggel felébredtünk, összekaptuk a strandolós cuccot, és elmentünk Gyulára a fürdőbe.
Sajna az új élményfürdő / wellness rész még nincs átadva, de tökéletes volt a "régi" is.

A srácok szétőrültködték magukat, Papával mi áztunk sokat a gyógyvízben is, mama meg unokázott.
Jó volt!

3.) Megjött a búzafűlevünk, fagyasztott cucc, napi adagokban.
Ma reggel megittam az elsőt, háááát....
Elég fura, de azt a fél decit kibírom minden reggel! :D
A srácaim viszont nem fogják meginni... :S
A JOALIS cseppek mennek szerda óta, azzal nincs bajuk, megisszák.
2 hónap, és ránk sem ismertek majd, olyan fittek, és egészségesek leszünk! ;)

4.) VÁROM  a laptopdokit, jó hírekkel...
NAGYON!

5.) Vennem kell egy asztali gépet is.
A srácok kikészítenek, hogy folyton az én gépemet nyüstölik, az én TV-met nézik, az én ágyamban pörögnek.
Ideje hogy átszokjanak a gyerekszobá(K)ba. :)

6.) Ha valaki fele tartozásom van, doboz, karkötő, plíííííz, írjon rám!
Most picit szétestem fejben, és hogy csak többnyire telóról ugrom be netezni, lehet kimaradtak dolgok.

Cuppantás mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése