2013. november 3., vasárnap

Közkívánatra: Gyors zöldséges "vadász" ebéd

Vadász, mert amit csak a kamrában, hűtőben találsz, minden mehet bele.

Egy fej hagymát teszek olajra (de ha van itthon: libazsírra) egy serpenyőbe dinsztelődni.
Míg üvegesre párolódik, előszedek minden zöldséget, amit csak fellelhető itthon.
Felszeletelem őket, és a hagymára dobom.

Só, bors, fokhagyma, metélő hagyma, köménymag, ki mit szeret, megízesítem, és összerottyantom.
Én úgy szeretem, ha roppannak egy kicsit a zöldségek.

Ebben a serpenyőben paprika, paradicsom, gomba, répa, zellerszár volt a hagymára dobva:


Ha kész, általában rizzsel eszem, de nagyon finom tésztával is.
Itt stílusosan Halloween tésztát főztem ki, és ezzel  rottyintottam össze (zeller és répa nélkül) :


Ennyire egyszerű, és végtelenül gyors étel! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése