2013. november 2., szombat

Meglepetésvendég

Valamikor a hét elején hívott a hugim, hogy pénteken reggel 8 és 9 óra között legyek itthon - ezt az üzenetet kell átadnia.
- Ki üzent?
- Nem tudom.
- De ki? Mi? Miért?
- Nem tudom!

Pénteken ülök d.e. itthon, csöngetnek.
Gyomrom egyből picire ugrik: ITT VAN!

Kimegyek, ajtót nyitok, az unokanővérem férje, aki mellesleg postás.
Ünnepnap, tehát civilben.
Kezében tortadoboz, virág, egy "izé", meg egy nyomtatott lap, beüvegezve.

- Szia! Én lennék a postás. Ezt a megbízóm küldi! ...és átadja a tortát, meg a beüvegezettet.
Aztán felköszönt Ő is, és megkapom a virágot és az "izét".

Behívom, leültetem, kap horror sütit (nem nevet ki!), üdítőt, és várja, hogy végig olvassam az A/4-es szöveget.

A lap alján egy rejtvény, ha megfejtem, megtudom, ki küldte.

- Segíts!
- Nem tehetem...

Hááát, majd fél óra volt, de rájöttem!
Basszus, öreg vagyok én már az ilyen agymunkához! :D

Köszönöm még egyszer Neki is az extra postáskodást, meg Ildinek is a meglepit! :D



Tegnap ESTE viszont jött egy olyan csomagom, amit azóta sem fejtettem meg.
Az ajtómban hagyta VALAKI, aki képes volt megmászni 4 emeletet, de nem csöngetett be, lerakta és elosont! :D

Ha megtudom VÉGRE ki volt az, tuti tök egyszerű és magától értetődő lesz, de most csak kattog az agyam, és kattog, kattog...




Kértem Hugit, hogy segítsen.
Tipp volt: Kiss Kati?
De őt nem a tékából ismertem meg, még akkor oda költöztek a mellettünk lévő üzletbe, mikor még nem is volt tékánk.

Szóval plííííz, ha olvasol, léccilécci!!!

Az  oldalam már tök lyukas!!! :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése