2014. február 22., szombat

Ki a halál az a Berki Krisztián?

Tele van a fb. falam vele...

Annyian köpködik, fujjolják, szerintem Ő pont olyan lehet, mint a Győzike Show, amit senki nem nézett, és mégis mindenki pontosan tudta, mikor mi történik benne.

KAKUKKK!
Ha utáljátok, ha idegesít, ha egy p*cs, tessék nem nézni, és akkor majd jól leveszik a képernyőről!
Amíg viszont napi szinten ezrek témája, addig sajna marad, mert minél megosztóbb valaki, annál nagyobb üzlet ez annak a csatornának.

Nos, egyetlen tök jó megoldás van, hogy ne húzzák fel magukat B.K.-n napi sok-sok-sokan...
Megtaláltam a legjobb megoldást az idióták távol tartására: nem vagyok hajlandó kereskedelmi csatornákat nézni...

Lassan 1,5 év után eljutottam oda, hogy lövésem sincs, kin rágódik a nép.

Az én szegénységi bizonyítványom, ha nem ismerem a celebeket, és nem húzom fel magam a napi baromságokon???

Szerintem nem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése