2014. február 2., vasárnap

"Titkok" ?! :)

Szera indított egy játékot,a  neve : Ismerjük meg egymást újra!

A játék szabálya:
1. Linkeld be azt az embert a blogodba, aki kipécézett.
2. Ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi.
3. Pécézz ki 7 embert, nevezd meg és linkeld be őket a blogodba.
4. Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukon, hogy ki lettek pécézve.

Engem Éva szólított meg.

Lássuk, mi legyen ez a 7 dolog?!:

1.) Hóbolond vagyok. Tűzimádó vagyok. Ellentmondásos vagyok? 
Legfőképp viszont: HOLD imádó vagyok!

2.) Imádom a filmeket, talán a videótékás múltam tehet róla?!
...de dühít, ha belefutok egy "C" kategóriás vacakságba...
Ugyanúgy, mint a zenében, filmben is mindenevő vagyok.

3.) Ha sport, akkor Forma1, Kimi Räikkönen.
...és gyógyulj fel TELJESEN Schumacher!!!

4.) Imádok kézműveskedni, alkotni, kreatívkodni. Folyton új hobbit keresek, ha megtanulok egy új technikát, lelkesen alkalmazom EGY DARABIG, aztán már egy újabbat keresek.
Azért, mert...
CSAK!
De jó hír: egy idő után hiányozni kezd a hűtlenül elhagyott, így visszatérek ciklikusan mindenhez... :)

5.) Bakancslistás dolgok:
- Egyiptom
- Búvárkodni valami meleg, azúrkék tengerben
- Ejtőernyős ugrás

6.) Ha gyerektelen hétvégém van, ez a töltekezős, lazulós 2 nap csak rólam szól.
Legszívesebben egész hétvégére ágyban maradok, és nonstop képes vagyok 2 napig filmeket nézni, vagy olvasni.
Ilyenkor olaszosan adom elő, valami fél óra alatt összedobható tésztás kajával szuperül elvagyok, és ha van dugiban valami finom édes/félédes fehér bor, azt is elő veszem.
Ha pedig kreatívoskodós hangulatba talál a hétvége, akkor 2 napig megállás nélkül (értsd: reggel 7-től hajnal 2-3-ig!) festek, ékszert készítek...

7.) Iszonyatos nagy adag igazságérzettel indított útnak az Univerzum, ami miatt rengeteg konfliktusba keveredtem, mert az érzékeny lélek mellé egy szabad szájat is kaptam, lakat nélkül.
Kezd összhangba kerülni ez az egész, és már elég jól elnavigálok a köztes úton úgy, hogy én sem sérülök, nem , de "igazságot is teszek".

Nem tudom volt-e benne nagy titok, vagy újdonság, remélem igen. :D

És most pár barát, akinek tovább passzolom a kérdést:

Derek, lécci magyarul IS, ha bevállalod! :)

Ágó, hátha ismét megjön a kedved a blogoláshoz! ;)

Bozót, nem akarsz Te is újra írásra "fanyalodni"?!

Betond, sorban állok nálad is! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése